درمان با TCM با سندرم نفروتیک برای جلوگیری از عود بیماری

پنج شنبه 23 آذر 1396
ن : lafee

درمان با TCM با سندرم نفروتیک برای جلوگیری از عود بیماری

درمان TCM در درمان بیماری کلیوی بیشتر و بیشتر بوده است. چگونه می توان از سندرم نفروتیک برای پیشگیری از عود استفاده کرد؟ این باید برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک باشد. لطفا برای پاسخگویی به ما مراجعه کنید یا برای پیشنهاد رایگان به دکتر آنلاین ما مراجعه کنید.

چگونه درمان های TCM با سندرم نفروتیک روبرو می شوند؟
اول، آنها علائم سندرم نفروتیک مانند پروتئینوری را از بین می برند.

پروتئینوری، ادم، هماچوری علائم رایج سندرم نفروتیک است که به نوبه خود باعث بروز ناراحتی کلیه می شود. مطالعات نشان می دهد که بسیاری از داروهای چینی سنتی، مانند آنجلیکا، قاصدک و فسیته، عملکرد بهبود ایمنی سلولی و ایمنی هومورال، ارتقاء توانایی تمیز کردن برای تمیز کردن آنتیژن و ترمیم آسیب های غشاء زیر بغل گلومرولی با ارائه مواد مغذی و اکسیژن کافی به کلیه ها

همراه با غشاء فیلتراسیون گلومرولی و بهبود عملکرد کلیوی علائم سندرم نفروتیک به طور طبیعی و اساسا ناپدید می شوند.

دوم، آنها عوارض جانبی داروهای غربی را کاهش خواهند داد.

در اغلب موارد، بیماران برخی از استروئید ها را برای کنترل پروتئینوری و ادم به طور موثر مصرف می کنند. اما این دارو بعضی از ناراحتی ها را به بیماران ایجاد می کند مانند چهره ماه، تورم، حافظه ضعیف و غیره. علاوه بر این، داروهای غربی ایمنی بیماران را کاهش می دهد، به طوری که بیماران راحت می توانند سرماخوردگی یا بیماری های دیگر داشته باشند.

داروهای سنتی چینی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مفید هستند تا عوارض جانبی استروئیدها و عوامل سرکوب کننده ايمنی را تسکین دهند.

سوم، آنها وضعیت کلیه را از علت ریشه بهبود می بخشد.

داروهای چینی برای بیماران برای تنظیم سیستم ایمنی بدن، تنظیم فشار خون، افزایش گردش خون، دفع سموم اضافی و زباله از بدن، جلوگیری از التهاب، جلوگیری از انعقاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی و افزایش ایمنی برای مبارزه با این بیماری مفید هستند.

در نتیجه، درمان طب سنتی چینی سندرم نفروتیک را با پروتئینوری و ادم از علت ریشه کنترل می کند. درمان های خاص توسط نفرولوژیست های بیمارستان TCM Tangshantang TCM، از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، ایمونوتراپی، حمام دارویی، Steaming Therapy و غیره اختراع شده است.

آیا دوست دارید سندرم نفروتیک را به طور کامل بدون عود مجدد درمان کنید؟ آیا شما با ناراحتی های طب غربی خسته شده اید؟ اگر چنین است، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/nephrotic-syndrome/5923.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان با TCM با سندرم نفروتیک برای جلوگیری از عود بیماری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.